Yəqin
ki,hamının sevimli piroqu var.Kimi şokaladlı- kremli, kimi
almalı, bəziləri də giləmeyvəli piroq xoşlayır.Bu gün biz sizinlə tamamilə
başqa bir piroqun hazırlanması ilə tanış
olacağıq.Biz öz resurslarımızdan
“iqtisadi piroq “ hazırlayacağıq.Bəs bu piroqun ölçüsünü,yəni istehsal
edilən əmtəə və xidmətlərin ümumi həcmini necə müəyyənləşdiririk? Bunun üçün ən
yaxşı ölçü ümumu daxili məhsuldur(ÜDM)
.ÜDM müəyyən zaman ərzində istehsal edilən əmtəə və xidmətlərin bazar dəyəridir.Adətən "ÜDM" bir il ərzində istehsal
olunan yekun əmtəə və xidmətlərin dəyərini toplamaqla müəyyənb edilir.İqtisadiyyatda ÜDM göstəricisi
çox tez-tez xatırlanır.Ona görə maraqlıdır ki, bu göstəriciyə nə daxildir.
ÜDM
yalnız hazır olan əmtəələri əks etdirir.Bir xüsusiyyəti də ondan ibarətdir
ki,burada ancaq ölkənin sərhədləri
daxilində istehsal edilmiş əmtəə və xidmətlər aid edilir.Əgər ölkəyə məxsus
olan hər hansı şirkət xarici ölkədə fəaliyyət göstərirsə və orada əmtəələr və
xidmətlər istehsal edirsə,o ÜDM-ə aid edilmir.
Bizim “iqtisadi
piroq”umuzum ölçüsü aşağdakı amillərdən asılıdır:
1)maddi
istehsal dairəsində tətbiq edilən əməyin kütləsindən
2)maddi
istehsal dairəsində çalışan işçilərin əmək məhsuldarlığının artmasından
3)istehsal
vasitələrinə qənaət edilməsindən.
Deməli,əgər
bu piroqdan böyük dilim pay almaq istəyirsənsə
, yaxşı da çalışmalısan.
.jpg)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder